volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

Bruke editoren utenfor redaktørgrensesnittet

Er det mulig å benytte editoren utenfor redaktørgrensesnittet? I et case jeg jobber med er det ønskelig at registrerte brukere skal få publisere sider til et fast sted i en fast struktur. Men det er ikke ønskelig å slippe alle disse inn i redaktør-grensesnittet. Noen gode ideer? Klart jeg kan lage en side med et textarea, men jeg hadde håpet å kunne benytte editoren med muligheter for formatering og bildearkiv.
Feb 24, 2004 19:40
Du kan aktivera editorn på ett par olika sätt. Den enkla varianten, sätt EditMode="True" i Property-tagen: Och en något mer avancerad variant, där du kan skapa en egen property som fungerar som PropertyLongString och som kan editeras i edit-läget. Exempel: using System; using EPiServer.Core; using EPiServer.PlugIn; namespace development { /// /// Property representing a long string that can be edited /// using the editor both in edit and preview mode. /// [PageDefinitionTypePlugIn()] [Serializable] public class PropertyPreviewEditableString : PropertyLongString { public override void CreateChildControls( string renderType,System.Web.UI.Control container) { base.CreateChildControls("edit",container); } } }
Feb 25, 2004 9:29
Men om jag inte vill använda den till en Property? Jag har gjort ett EditPanel-plugin som lagrar data "utanpå" den vanliga EPiServer-databasen. Om jag vill använda EPiServers DHTML-editor till "vanlig" textredigering, går detta?
Jul 07, 2005 15:49
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.